Takiego prezentu dla Heli nie planowaliśmy, a okazał się świetnym wyborem! + NIESPODZIANKA!

Natknęłam się na tę zabawkę przypadkiem. Urodziny Heli miały odbyć się za półtora miesiąca i nie planowaliśmy zakupu żadnych gadżetów i zabawek. Ma już ich sporo, uznaliśmy że w ramach świętowania wybierzemy się z  Helenką na wycieczkę. Szukając klocków sensorycznych dla Lusi otworzyłam stronę sklepu Empis i… przepadałam! Wiedziałam, że to jest to! Nasze bingo, idealny prezent dla Heleny na pierwsze urodziny. Nigdy wcześniej nie widziałam stożków / topków w żadnym stacjonarnym czy internetowym sklepie. Gdy zobaczyłam zdjęcie, a potem obejrzałam filmik (klik) wiedziałam, że to dobry wybór. Dlaczego?

DSC_9561DSC_9563DSC_9565

Topek to bardzo prosta a jednocześnie bardzo bezpieczna zabawka dla dzieci 0-4lat dzięki której będą balansować, huśtać się i wirować- robić wszystko to,  co potrzebne do rozwoju sprawnego układu przedsionkowego.

Układ przedsionkowy – zwany zmysłem równowagi jest odpowiedzialny za nasze relacje z grawitacją i silnie związany z wszelkimi układami sensorycznymi w naszym organizmie. Ma również swój udział w koordynacji i odczuciach ruchów całego ciała, właściwej postury ciała. Dojrzewanie i integracja układu przedsionkowego z innymi układami sensorycznymi odbywa się przez długi czas po urodzeniu dziecka, a ważną role w tym procesie odgrywa aktywność ruchowa dziecka.

Źródło: integracjasensoryczna.info

Helena przepada za huśtawkami, wdrapywaniem się, ślizganiem i kręceniem, dlatego nie mogliśmy się powstrzymać i od razu zamówiliśmy stożek. Nie czekaliśmy do urodzin, stwierdziliśmy, że zabawę zaczniemy już:) Wielka pomarańczowa miska nie zawiodła naszych oczekiwań. Hela lubi wirować, szczególnie po włożeniu do środka poduszki lub w towarzystwie innego malucha (tak! mieszczą się dwie sztuki 😀 ). Dobrze idzie jej samodzielne wchodzenie i balansowanie. Czasem wrzuca do stożka różne zabawki np. piłki i grzechotki. Gdy „miska” odwrócona jest dnem do góry Hela wędruje z nią po pokoju, a potem się na nią wspina. W stożku podoba mi się to, że nie jest to zabawka na kilka miesięcy, a na kilka lat- myślę, że Helena rzeczywiście będzie z niej chętnie korzystać jeszcze długi czas. A minusy? Eh, ja nie lubię pomarańczowego 😦 a tylko taki kolor jest dostępny…

A teraz niespodzianka! Baaaardzo polecam sklep Empis– różnorodność artykułów u nich dostępnych naprawdę mnie zaskoczyła. Na ich stronie kupimy profesjonalne sprzęty rehabilitacyjne i terapeutyczne, ale też „zwykłe” zabawki i akcesoria do stymulowania różnych zmysłów, działań twórczych, ćwiczenia motoryki małej i dużej oraz pomoce montessoriańskie!

Mamy dla Was specjalny kod uprawniający do 10% zniżki! Specjalne Hasło działać będzie 13 dni, ale UWAGA kto pierwszy, ten lepszy! Kod wykorzystać może 20 osób, działa na wszystkie zabawki (z wykluczeniem sprzętu do IS czyli podwiesi, sprzętów naziemnych, podwieszanych oraz zestawów do integracji sensorycznej).

Do biegu, gotowi? empis.pl i kod: EMPIS2017

Udanych zakupów 😉

Pozdrawiam! Magda

 

One thought on “Takiego prezentu dla Heli nie planowaliśmy, a okazał się świetnym wyborem! + NIESPODZIANKA!

  1. Martyna pisze:

    Wygląda na to, że to świetna zabawa! A kolor pomarańczowy bardzo ładny – akurat ten ma miły odcień, a Hela wygląda, jakby siedziała w połówce olbrzymiej wydrążonej pomarańczy! 😉

    Lubię to

Skomentuj

